В рамках проведення тематичних тижнів міського проєкту "Медіаосвіта та медіаграмотність" в нашому закладі 30 жовтня був проведений вебквест «Подорож країною інформаційних технологій» для здобувачів освіти 5-9 класів


В рамках проведення тематичних тижнів міського проєкту "Медіаосвіта та медіаграмотність" пропонуємо переглянути інформаційні рекомендації «Загрози та можливості Інтернет для дітей ,а також доступні батьківські контролі»


31 жовтня в нашому закладі був проведений педагогічний брейнстормінг «Захоплююче навчання в форматі онлайн. Ефективні онлайн-інструменти» в рамках проведення тематичних тижнів міського проєкту "Медіаосвіта та медіаграмотність"


У сучасному цифровому світі соціальні мережі стали невід'ємною складовою нашого життя. В рамках проведення тематичних тижнів міського проєкту "Медіаосвіта та медіаграмотність" була проведена година медіаграмотності "Соціальні мережі як інструмент професійного селфбрендингу"


В рамках проведення тематичних тижнів міського проєкту "Медіаосвіта та медіаграмотність" пропонуємо відеоурок "Я.Безпека.Кіберпростір".Здобувачі освіти дізналися про таке: ❓як атакують хакери та як можуть використати їх для досягнення своїх цілей (спойлер – мішенню може бути кожен!); ❓як захистити себе і своїх близьких від кіберзагроз; ❓як кібергігієна може врятувати ваші особисті дані та гроші; ❓як користуватися інтернетом безпечно – та багато іншої корисної інформації. Крім того, пройшли тест та перевірили свої кіберзнання.


Разом зі здобувачами освіти 5-7 класів ми подорожували МЕДІАГАЛАКТИКОЮ, яка кожен день відкриває нам свої таємниці. Ми відвідали 3 планети цієї дивної галактики, де на нас чекали надзвичайно цікаві завдання! В рамках проведення тематичних тижнів міського проєкту "Медіаосвіта та медіаграмотність" була проведена інтелектуальна гра «Клуб МЕДІАЗНАЙОК»

З 30 жовтня по 10 листопада Криворізька гімназія №45 долучилася до проведення тематичних днів міського проєкту «Медіаосвіта та медіаграмотність». Медіаосвіта – це навчання на матеріалі та за допомогою ЗМІ, кінцева мета якого – медіаграмотність, здатність до критичного сприйняття медіа-повідомлень. Медіаграмотність – здатність мати доступ до медіа, розуміти, критично оцінювати та створювати медіа контент. Медійно-інформаційна грамотність, за концепцією ЮНЕСКО, об’єднує три взаємопов’язані комплекси компетенцій – інформаційну грамотність, медіаграмотність і технологічну / цифрову грамотність. Педагоги разом з учнівською молоддю провели виховні години медіаграмотності «Відчуй красу реального часу» за такими тематиками: - «Довіряй, але перевіряй», «Типи маніпуляцій: як медіа управляють нами»; - «Я у кіберпросторі»; - «Протидія дезінфодемії: медійна та інформаційна грамотність кожного і для всіх» - Небезпеки в Інтернеті: фішинг, кібертролінг, інтернет-адикція, медіа-пропаганда, кібербулінг. - «Гарні новини — де їх знайти та як упізнати? - «Соціальні мережі як інструмент професійного селфбрендингу». Здобувачі освіти в процесі бесід розібрали основні ризики і правила як убезпечити себе в Інтернеті, повторили необхідність не боятися говорити близьким чи вчителю, якщо щось бентежить в мережі та не піддаватися на маніпуляції, пограли в сінквейн і попрацювали з навчальними ресурсами на платформі Wordwall.

