Псіхічні_Стани
З метою запобігання впливу психотравмуючих факторів, контролю та превенції суїцидальних тенденцій серед здобувачів освіти, психологом КГ №45 Григорчук В.В. було проведено діагностичне вивчення психологічних станів з допомогою гугл-форми за методикою «Самооцінка психічних станів Г. Айзенка» серед 6-9 класів.
Обстеження в учнів таких емоційних станів як – тривожність, фрустрація, агресивність, ригідність в підлітковому віці є надзвичайно актуальним. Підлітковим віком вважають вік від 11-12 до 15-16 років. В цьому віці відбувається бурхливий психофізіологічний розвиток та перебудова соціальної активності дитини. У всіх галузях життєдіяльності здобувачів освіти відбуваються значні зрушення, тому цей період ще називають «перехідним» від дитинства до дорослості. Цей вік багатий на драматичні переживання, труднощі та кризи. В цей період складаються, оформлюються стійкі форми поведінки, риси характеру, способи емоційного реагування. Це час досягнень, стрімкого нарощування знань, вмінь, становлення «Я», набуття нової соціальної позиції.
Разом з тим, це вік втрати дитячого світовідчуття, коли проявляються почуття тривоги та психологічного дискомфорту. В цьому віці збільшується увага до себе, до своїх фізичних особливостей, загострюється реакція на думку оточуючих, підвищується почуття власної гідності та образливість. Фізичні недоліки часто перебільшуються. Це викликано низкою несприятливих причин: особливостями розвитку в підлітковому віці, кризами підліткового віку та сімейного виховання, погіршенням умов життя, негативним впливом на дітей засобів масової інформації, тощо. Поступово учні оволодівають уміннями керувати своїми емоційними станами, але саме в цей період завдання дорослого допомогти та підтримати вчасно дитину.
Попередній
Наступна