Тиждень психології у гімназії №45 – 2025
Гасло: «Точка опори: знайди силу в собі»
25.04.2025р.
На цьому тижні наша гімназія жила особливим настроєм. Ми поринули у світ емоцій, підтримки, внутрішніх ресурсів та сили духу.
⠀Цей тиждень став простором, де кожен — і учень, і педагог — міг зупинитися, відчути себе, розпізнати власні емоції та побачити, як важливо підтримувати одне одного.
⠀Ми разом відкривали свої «точки опори» — те, що допомагає залишатися сильними попри виклики. Вчилися чути себе і ближніх, довіряти, ділитися добром і знаходити ресурси в простих речах: усмішці, слові, обіймах.
⠀Тиждень психології пройшов тепло, глибоко і надихаюче
⠀Цей тиждень став простором, де кожен — і учень, і педагог — міг зупинитися, відчути себе, розпізнати власні емоції та побачити, як важливо підтримувати одне одного.
⠀Ми разом відкривали свої «точки опори» — те, що допомагає залишатися сильними попри виклики. Вчилися чути себе і ближніх, довіряти, ділитися добром і знаходити ресурси в простих речах: усмішці, слові, обіймах.
⠀Тиждень психології пройшов тепло, глибоко і надихаюче


25.04.2025р. “Сонячні слова” у 3-А класі
У межах Тижня психології учні 3-А класу (класний керівник — Гугля Н.П.) взяли участь у грі «Комплімент у капелюсі».
У межах Тижня психології учні 3-А класу (класний керівник — Гугля Н.П.) взяли участь у грі «Комплімент у капелюсі».
Діти по черзі витягували з капелюха записочки з теплими, надихаючими словами — «сонячними компліментами», адресованими їхнім однокласникам. Кожне слово — це промінчик, що зігріває серце, додає впевненості та створює відчуття підтримки.
Ми переконалися:
добре слово має силу!
бути уважним до іншого — це теж суперсила!
у нашому класі багато світла, доброти та щирості.



Пишаємось нашими чуйними, відкритими, доброзичливими дітьми!


25.04.2025р. “Дерево сили” 4-А класу
У рамках Тижня психології учні 4-А класу (класний керівник — Цуканова О.І.) створили яскраву й натхненну інсталяцію — «Дерево сили».
У рамках Тижня психології учні 4-А класу (класний керівник — Цуканова О.І.) створили яскраву й натхненну інсталяцію — «Дерево сили».
Кожен учень додав свій листочок підтримки — зі словами, які дарують впевненість, натхнення, тепло. На нашому дереві з’явилися: “друзі”, “родина”, “ігри й тренування”, “спорт”, “обійми”, “музика”, “доброта” та багато інших ресурсів, що допомагають залишатися сильними 





25.04.2025р.
Тематичне заняття “Моя точка опори” у 4-Б класі
(Класний керівник — Антоненко С.А.)
(Класний керівник — Антоненко С.А.)
Кожна дитина — це маленький Всесвіт. І сьогодні ми торкнулися його глибини.
На тематичному занятті “Моя точка опори” ми розкладали світло по промінцях — таких, як віра в себе, власний вибір, довіра до інших, емоційний стан, власна мета…
На тематичному занятті “Моя точка опори” ми розкладали світло по промінцях — таких, як віра в себе, власний вибір, довіра до інших, емоційний стан, власна мета…
Ми малювали своє внутрішнє сонце, де в центрі — «Я», а навколо — все, що дає нам сили.
Це був простір тиші, щирості й добрих слів. Ми говорили про почуття, навчались розуміти себе, вчилися підтримувати один одного.
Це був простір тиші, щирості й добрих слів. Ми говорили про почуття, навчались розуміти себе, вчилися підтримувати один одного.



25.04.2025р.
“Мої емоції — моя сила” у 5-Б класі
(Класний керівник — Ласкіна С.М.)
(Класний керівник — Ласкіна С.М.)
Війна щодня ставить перед нами нові виклики. Як подолати тривогу й стрес? Де знайти точку опори, щоб вистояти й не втратити себе?
На психологічній годині спілкування «Точка опори: знайди силу в собі» ми з учнями 5-Б класу чесно й відкрито говорили про ті труднощі, які хвилюють нас щодня.
Разом ми окреслили три великі хмари — війна, проблеми в родині, проблеми в собі. Це — обстріли, хвилювання за рідних у ЗСУ, нерозуміння з боку дорослих, труднощі у навчанні, відсутність підтримки…
Разом ми окреслили три великі хмари — війна, проблеми в родині, проблеми в собі. Це — обстріли, хвилювання за рідних у ЗСУ, нерозуміння з боку дорослих, труднощі у навчанні, відсутність підтримки…
А потім ми створили свої парасольки стійкості — кожна з них унікальна, яскрава і щира. На кольорових секторах учні написали те, що допомагає їм не падати духом:
допомога батькам
волонтерство
спорт
навчання
музика
підтримка друзів
добрі вчинки, віра в себе і мрії







Ці парасольки — наш особистий захист від “дощу тривог”.
Ми не лише вчилися розуміти себе — ми ділилися підтримкою, теплом і силою одне з одним. Бо головне — не зупинятись, іти вперед і допомагати тим, хто поруч.
Ми не лише вчилися розуміти себе — ми ділилися підтримкою, теплом і силою одне з одним. Бо головне — не зупинятись, іти вперед і допомагати тим, хто поруч.


25.04.2025р.
Вправа “Долоньки підтримки” у 5-А класі
(Класний керівник — Головко Ю.В.)
(Класний керівник — Головко Ю.В.)
У межах тижня психології учні 5-А класу взяли участь у зворушливій та важливій вправі — «Долоньки підтримки».
На перший погляд — це просто вирізані з паперу долоньки. Та насправді кожна з них — це історія. У кожному пальчику — ім’я або слово, що означає для дитини підтримку: родина, друзі, тваринки, вчителі, щирі обійми, добрі слова, віра у себе…


Ця вправа не лише згуртувала учнів, а й допомогла відчути важливість людських зв’язків, щирих слів і взаєморозуміння.
Усі ми потребуємо опори — і часто вона зовсім поруч. Досить просто простягнути руку
Усі ми потребуємо опори — і часто вона зовсім поруч. Досить просто простягнути руку



25.04.2025р.
Сходинками до сили 

Чи обов’язково бути сильним тілом, щоб бути сильним по-справжньому?
Учні 7-А та 7-Б класів разом із класними керівниками Пасько О.В. та Нікандровою Д.В. провели змістовну виховну годину в межах Тижня психології. Говорили про справжню силу — силу духу, волі, рішучості, витримки.
Разом ми визначали свої «сходинки зростання», аналізували власний досвід, ділилися перемогами і давали поради одне одному. Адже шлях до сили починається з розуміння себе.

Дякуємо всім учням за відвертість, участь і підтримку одне одного. Віра в себе — перший крок до справжньої сили!


25.04.2025р.
“Мій силовий рюкзак” — відкриваємо внутрішній ресурс 



У рамках Тижня психології під гаслом “Точка опори: знайди силу в собі” здобувачі освіти 8-А класу разом із класним керівником Назаровою Л.Ю. провели змістовну і надзвичайно теплу вправу “Мій силовий рюкзак”.
Під час заняття учні вчилися розпізнавати свої сильні сторони, формувати позитивне ставлення до себе, зміцнювали впевненість і віру у власну унікальність.
Такі вправи не лише допомагають краще зрозуміти себе, а й стають підґрунтям для формування внутрішньої стійкості, психічного здоров’я та соціального благополуччя. Кожен наповнив свій “рюкзак” вірою, мотивацією, силою духу, підтримкою та внутрішнім світлом 



25.04.2025р. Мій силовий рюкзак — джерело внутрішньої опори 8-Б класу
У рамках тижня психології учні 8-Б класу разом із класним керівником Полудень В.О. здійснили захоплюючу подорож у світ власних ресурсів під час вправи «Мій силовий рюкзак».


Це не просто вправа — це крок до внутрішнього зростання, формування стійкості та усвідомлення, що кожен із нас вже має всередині все необхідне для подолання труднощів.


25.04.2025р.
Лист у майбутнє: емоційна подорож до себе 

У межах тижня психології учні 9-Б класу взяли участь у рефлексивній вправі «Лист до себе в майбутнє». Під керівництвом класного керівника Стрюк Т.А. дев’ятикласники мали змогу зазирнути у власне внутрішнє «я», поділитися мріями, зафіксувати свої вподобання, натхнення, цілі, а головне – залишити теплі слова підтримки самому собі.
Кожен написав про речі, які його роблять щасливим зараз, про тих, хто надихає, та зробив щирі побажання майбутньому «я». Цей лист – це не лише частинка душі сьогоднішнього учня, а й цінна згадка, що зігріватиме в майбутньому та слугуватиме дороговказом на шляху саморозвитку

